Tillbaka i Gävle...

Hej på er,

Från början var tanken att denna helg skulle tillbringas i Göteborg tillsammans med Yee. Dessvärre klantade jag till det totalt när jag inte beställde de billiga flygbiljetterna på en gång utan väntade tills jag "skulle veta lite mer". Då hade ju priserna naturligtvis stigit till de dubbla, så resan fick ställas in. Tanken var också att jag skulle vara kvar i Stockholm under helgen, men så blev inte fallet. Mor fjäskade och erbjud mat, matlådor och trevligt umgänge om jag skulle komma hem och eftersom jag inte hade bestämt nåt speciellt att göra i helgen så kunde jag ju lika gärna åka hem. Och här är jag nu! Helgen bjuder på vattenlöpning, cyckling, träffa madde, reparation av kameror, fixa till mormors lägenhet samt relaxa. Förtillfället hägrar frukost med nykokta ägg - de är inte helt fel att bo hemma ibland :D

Kram
Frasse

Kommentarer
Postat av: Barbro Högberg

Obs cykling stavas så här! Lärarinnan talar nu skulle mamma Lotta säga.

2008-10-01 @ 11:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0