Aerobt test idag!



Hejsan!
Idag har vi på löpargymnasiet ett test: aerobt test! För alla som inte vet vad aerobt betyder så är det typ ett annat ord för uthålligheten. Vi ska springa 6 x 1000m! Detta springer vi 2 gånger om året för att se våran uthållighetsform! Det är ju egentligen som vilken träning som helst, men man blir ändå lite nervös..för man jämför med de tidigare tiderna och vill gärna ha bättre :D
I helgen var jag hemma hos Jossan i Östhammar, det var kanon där! Vi hittade på massa saker: jossan tävlade, jag sprang långpass, vi grillade, vi fikade i norrtälje, vi solade i norrtälje, vi spelade badminton vid hennes sommarställe osv. Har jag glömt något Jossan? 
Nu ska plugga religon, egentligen ska jag ha gympa, men jag kände inte för det idag. Wow, Matte skolkar, vilken fräck en! Vi skulle tydlingen dansa, och alla vet ju redan att det är jag som är king of dancing, eller hur!!  

Ha en fortsatt trevlig dag...matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0