Nej, men oj!

Klockan är snart elva. Varför inte passa på att blogga lite? Känns ju onödigt att gå och lägga sig tio minuter innan elva, svårt att räkna ihop hur lång sömn jag kommer få inatt då. Enklare med hela timmar. Alltså: tid för att blogga igen. Så här skulle jag inte tänkt igår. Inte för en vecka sen och inte för ett år sen, dock kanske för två månader sen, eller.. nja jag vet inte. oj vad jag bullshit snackar för tillfället. Undrar om det beror på att jag inte har nån lust att gå och lägga mig eller om det är så att jag bara vill fylla ut bloggen mad massor med inlägg för att höja statistiken som ingen mer en jag och matte kan ta del av... Jag vet inte. Oj nu fortsatte jag. Ganska intressant ändå att folk läser det här, det är ju faktiskt en form av påverkan och maktposition jag sitter inne på för tillfället. Kanske bäst att bli lite seriös och ta detta blogg inlägg lite på allvar nu...

Kvällens outfit:

Mjukisbyxor från Team Sportia

Sunkig, urtvättad t-shirt från Jc

Samt ett par vita kalsonger från HM

Titta vad jag hittade föresten:


Kanske det jag ska ha på mig imorgon kväll, eller vad tycker ni!?

Kramen
Frasse

Kommentarer
Postat av: Fia

MEN Töööönt!:)

2007-04-24 @ 21:01:20
URL: http://www.fiemma.blogg.se
Postat av: elina

Tjenare! Nu har jag läst uppifrån och ner hit. ;) Jag måste säga att det var kul väldigt kul att göra det, men nu orkar jag inte mer. Ha det ha det!!

2007-04-27 @ 23:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0