Terräng SM!!

Hejsan, nu är jag hemma efter en helg i Halmstad, där vi sprang Terräng SM!! Jag sprang idag och kom på 16:e plats..det låter väl inte så bra, men om jag säger 6:a av alla 89:or så låter det bättre :D Nej, men det var faktiskt kul att springa och den känslan är viktigt att ta med sig inför den kommande långa bansäsongen! Det gick lite blandat bland löparna: Therese (dalkullan) kom 3:a, tätt bakom Lena på fjärde plats...Sara 6:a, Fia (www.fiemma.blogg.se) 7:a. Bästa löpargymnasieplaceringen tog Mary som hade en hård duell med Sofia Öberg, men fick ge sig..dock en andra plats. Bra jobbat allihopa!!!!!!!

Vi bodde i en stuga som pappas jobb har, där bodde jag, mamma och min bror samt Jossan och del av hennes familj. Stugan ligger nära havet så vi gick ner dit igårkväll, det var härligt! 

Hemresan gick bra och nu har jag duschat, vet inte vad jag ska göra..men helgen fortsätter ju tills på onsdag så det är väl bara att softa!! Har dock redovisning i religion på onsdag, men det är ju långt kvar!!!!!!! //matte! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0