Äntligen över!!!!








Det finns förklarliga själ till att jag inte har haft tid att blogga på länge. Förklaringen heter Scandic och DN galan. Vad gäller det sistnämnda var det en mycket lyckad och rolig vistelse på Stockholm stadion återkommer om detta! Vad gäller Scandic kan jag meddela att jag äntligen gjort mitt sista pass där! Efter 4,5 år på samma arbetsplats och samma monotoma arbetsuppgifter har jag varit minst sagt trött på elendet. Troligtvis var det mitt sista pass någonsin där, jag hoppas verkligen kunna hitta något nytt till nästa sommar!!! Jag och Patricia (som oxå jobbade sista dagen) bestämde oss för att föreviga våran sista dag. 308 gäster bjödst det på imorse och trots att jag vart så supermegaseriös och dissat cityfesten för att intye bli sjuk deckade jag i tre timmar (med kläderna på) när jag väl kom hem. Den beryktade SIGGE gjorde även sitt sista pass i sommar. Det framgår inte på bilderna men; Svetten rann och barnen skrek. Men idag brydde jag mig inte, fast det värsta var ju när den blonda killen på bild sju skriker förtvivlat : Gå här i från gå här ifrån. Mormorn bredvid blev nästan arg och skrek till mig NU GÅR DU!!!! Ja det är inte lätt att vara en jättelik igelkott och bjuda på pannkakor, oboy, ballonger, yougurt, kramar och flingor. Det uppskattas tydligen inte av alla ändå ;) Det skulle vara kul om Löpargymnasiet bor över på Scandic när det är Skol SM i Gävle så kan jag få njuta av frukosten för en gång skull. Annars finns det stor risk att jag aldrig mer sätter min fot i den röda plåtburken igen :D



Ha det bäst
Kramen
Frasse

Kommentarer
Postat av: matte

hahaha...jag asgarvar!!!

2007-08-12 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0