Dn galan!

Hej på er..det var ett tag sen sist men det är "ett bra tecken" att jag inte bloggat för det bevisar att jag gör mycket annat kul..eller hur? Ja, i lördags åkte jag från Askersund till emmy och fia i södertälje..där väntade en fest som var riktigt kul!! Dagarna efter festen har spenderats med emmy, fia, Sanna, Micke och Mary. Vi har solat, tränat, gått på bio, haft tacokväll och kollat på DN galan som var asbra!!!! Det var grymm stämning och många bra resultat!!
Idag har jag själv sprungit Dn galan youth och jag sprang mitt bästa 1500m i år och första gången under 4,10 på över ett år vilket känns skönt..men blä det är inte bra ändå. Kom trea i ett lopp där jag själv fick dra och jag ville inte dra. Ibörjan sprang vi i krypfart för att ingen ville dra..så det finns mer att kapa..oc det hoppas jag verkligen jag kommer göra för usch,blääää!!!!
Imorgon gäller 800m och jag hoppas jag inte blir diskad denna gång.

Klicka här för att se mitt lopp idag!


/matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0