Fredag

Idag är det veckans bästa dag, fredag..men det gäller inte på sommaren tydligen. Det regnar, inget bra på teve, brorsan är borta och känner mig allmänt slö. Men jag har gjort en liten lista på saker som jag ska göra..bl.a:
-Lägga in en film på youtube från när jag och kompisarna hade en skojmångkamp förra sommarn.
-Läsa min bästa bok!!
-Boka prover för järn och sånt på vårdcentralen.
-Boka klipptid!
-Läsa min dagliga dos mentala övningar och köra avslappningsband.
Jag hoppas jag tar mig i kragen och gör detta nu..mamma har gått och huttrat hela morgonen om klipptid eftersom hon tycker jag ser för jäklig ut i håret. Jag säger att det inte ligger på prioriteringslistan av saker som är mest viktiga. Då säger hon: men du måste ju se skaplig ut i håret. hahaha!
Klicka för att stänga bilden

Bilden är från 1500m loppet i onsdags. jag ligger trea här vid 400m löpta..Den blivande segraren, Frasse ligger femma. Han gjorde ett kanonlopp och persade med 3 sekunder!!!!

matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0