hemma!

Nu är jag hemma i Askersund efter min nästan veckolånga stockholmsvistelse..det har varit kul, har hunnit med väldigt mkt. Idag gick det sådär på 800m, nytt utomhuspers och karriärens nästbästa..där fann jag något positivt. För annars är jag besviken över mina reultat.. visst,jag har kämpat väl och så men tiderna jag presterar är långt ifrån vad jag vill och förhoppningsvis kan göra! Men det är bara att träna på nu och jag ska ge allt!!!!!!!!!!!!!!!
Nu följer några (tror jag) lugna dagar hemma, sen på onsdag eller torsdag nästa vecka ska jag till shtlm igen och springa..hinder!!
är det kul att sitta och läsa vår (snart är den väl min eftersom frasse aldrig bloggar)? vem vill läsa om mitt liv...är det kul eller? ryck upp er - 22 besökare vi hade idag - och skaffa er ett liv!! haha

matte! 

Kommentarer
Postat av: Micke

haha :P din slampa :P ingen kommer ju läsa om du säger att man inte har ett liv om man läser ;D men det har vart skit kul i veckan iaf ! =) hadetbra =)

2007-08-10 @ 00:30:57
Postat av: Fia

TÖÖÖNT ;D Jag kollar eran blogg varje dag! Fransson skärpning! Väntar spänt på ett inlägg om helgens fina resultat!

2007-08-10 @ 09:34:39
URL: http://www.fiemma.blogg.se
Postat av: matte

tack mina vänner...det var precis vad jag ville höra :D...håller med om att det var skitkul hela sthlms vistelen..

2007-08-10 @ 11:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0