JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Klockan 10.30 var det klart..jag klarade körkortet efter en nästintill felfri körning!! wow, wow, wow, wow, wow!!! Jag trodde dock att jag skulle bli gladare än vad jag är..men jag kanske inte har fattat det än? Tack till alla som stöttat mig.
Efter uppkörningen åkte jag tåget upp till sthlm..och stressade sedan från pendeln för att hinna se Mustafa Mohameds hinderlopp på VM..han blev dock 4:a men det är ju inte fyskam!! Efter det var det träningsdags..min favoritstege i Rösjön som jag alltid brukar springa bra och lätt på. Men nu fick jag slita..
2 urladdningar på en dag och nu förtjänar jag lite avkoppling..kanske en film sen eller nåt sånt. Frasse tjatar om att vi ska låna bil och köra, men jag vet inte.

kram från en superglad matte!

Kommentarer
Postat av: Emmy

GRATTIS MATTZI!!! Jag är så himla glad för din skull!

2007-08-28 @ 22:09:37
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: L

Grattis!!!!!

2007-08-29 @ 11:58:18
Postat av: Jessie

GRATTIS MATTE! =D

2007-08-29 @ 12:32:07
URL: http://jessieb.blogg.se
Postat av: Yee

GRATTIS MATTE! Nu är vi två som har körkort! =P

2007-08-29 @ 15:06:46
Postat av: matte

tack alla!!!

2007-08-29 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0