Jag klarade teorin!!!

Idag 08:15 gjorde jag entré på Vägverket i Gävle. När jag kom in i vänterummet möttes jag av en andakligstämning och likbleka människor som stirrade tomt rakt framför sig. Det var helt knäpptyst och det enda som hördes var fotoautomaten som gav instruktioner vilket följdes av tre blixtar. Jag fick ta tre kort i automaten. Hur dessa såg ut skulle enket kunna beskrivas genom dessa smilisar:
:(  :I  :D
Därtill skall tilläggas att jag skelade på alla kort så de blev inte så bra... När jag sedan skulle skriva min namnteckning var jag så nervös att det mest blev kludd. Ojoj - ingen bra början tänkte jag. Men när väl kunskapsprovet började jobbade jag mig succesivt och metodiskt genom frågorna. De jag var osäkra på kunde man makera och gå tillbaka till sedan. Precis som i skolan satt jag kvar nästan längst av alla. Men skamden som ger sig: Jag blev godkänd och flög ur lokalen och upp på mammas jobb!!!! Det känns extra bra att jag har det avklarat nu innan skolan börjar. Det hade varit ytterst tungt att behöva göra om det och ta tag i pluggandet mitt i allt skolarbete. Men nu kan jag släppa det! JUDILADI!!!

Nu kommer snart Yee hon ska säga hej då och hämta sin film. Därefter bär det för mig av emot södre trakter. Närmare bestämt Sollentuna och Löpargymnasiet!

Ha det nu så bra
Kramen
Frasse


Kanske inte så långt kvar ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Matte

Grattis igen din fucking little knodd!!!!!!!!!!!

2007-08-20 @ 11:12:50
Postat av: Torbjörn (morbror)

Måste bero på vem K haft som privat bilskollärare !

2007-08-20 @ 11:50:08
Postat av: Majzan

GRATTIS ! Du är så värd det :):)

2007-08-21 @ 00:10:36
URL: http://dennamajzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0