Kräftskiva!

Har nyss haft en cozy kräftskiva med familjen..bara syster Jessica saknades. Eftersom jag är lite täppt kände jag inte smaken fullständigt men ändå tillräckligt. 
Jag fick nyss en känsla av längtan. Längtan till skolan. Plugga, skriva prov, uppsatser, få tillbaka mycket väl godkända prov och så vidare. En annan sak jag längtar till är våren. Thailand, träningsläger på påsklovet, fyller år och som grädde på moset avslutas våren med studenten. Fatta? Så jäkla underbart!!! Nu vill inte jag häcka i Askersund längre, jag vill börja skolan och träffa alla igen. Jag ska verkligen ta vara på det sista året på löpet. Det bästa är fredagarna..då man är så där fredagstrött och sen går vi och handlar, lagar god mat och tittar på tv eller snackar. Skol-SM i gävle ska bli kul..fasen vad mycket roligt jag har framför mig. 

May the force be with us..

kram matte! 


Kommentarer
Postat av: Micke

visst är det oftast skitkul på löp! men vafän att plugga å skriva prov fattar ja mig inte på :S hadet =)

2007-08-19 @ 10:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0