Lördag!

Imorse satt jag och Jebba och åt frukost. Vi pratade lite fotboll eftersom han ska spela match idag. Sen började vi prata om någon spelare i nåt lag och då kläckte han ur sig: "Åh, han skulle man vilja sätta på!" Jag började asgarva och bad han förklara sig. Det ät tydlingen ett annat ord för att tackla ned någon.

Idag är jag tyvärr sämre. Tjockare i halsen och snorig, det är så typiskt. När man är som mest motiverad, laddad och verkligen vill träna men framför allt tävla, då blir man sjuk! SM börjar om 6 dagar för mig. 2000m hinder. Vi är 20 anmälda och det stod på JSM hemsidan att de inte tar emot fler anmälningar för hinder nu. Värsta kul att det är så många med. Hoppas nu bara att jag blir bra innan skolstart, så jag kan springa SM och ingen kommer väl vilja vara i närheten av mig på löpet om jag är sjuk. Jag har bestämt mig att inte gå och grubbla eller vara nedstämd för det är ju ingen medecin. Jag kan ju inte göra något mer än att vila och äta!! Har lånat OC säsong 2 nu och ska poppa lite tröstpopcorn. Men helst av allt skulle jag vilja springa långintervaller, som jag hade på programmet, just nu!!

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0