Måndag!

Ja, då har det blivit måndag igen och sommarlovets nästsista..fick brev idag från Rudbecksskolan och mitt schema period 1 ser inte kul ut..men det är bra att ha de jobbiga kurserna i början så kan man relaxa sen när studenten börjar närma sig! Idag har jag hinnit tränat och ätit pannkakor som min syster och Evelina hade gjort...egengjord sylt också..mmm! Som ni ser på bilderna blev det inte bara pannkaksätning utan även som det brukar bli med matte karlsson vid matbordet: en hel del flumm!!
image215
image216
Vad ska man hitta på resten av dagen nu? Kanske lägga sig i hängmattan och läsa, slå några golfslag eller ett OC avsnitt?? Först ska jag dammsuga mitt rum.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0