Måndag

Inatt sov jag som om jag inte har sovit på flera dagar, men det har jag ju! Det var väldigt nice faktiskt. Idag har jag pluggat..Matte C, Svenskan och Naturkunskapen..det känns att man har börjat skolan nu. Men jag skulle ju egentligen gått i skolan idag, så det är rätt skönt att vara hemma i Askersund. Kollade på friidrotten..både reprisen och live. Det känns lite avslaget när det går så tidigt, finalerna är runt 13-14..men men! Kallur sprang skitbra och gick lätt, lätt vidare till semi och likaså holm och törnblad..mycket imponerande!!
Jag har precis tränat också..jag både ville träna och inte träna. Mysko känsla, men det var skönt att springa av sig..körde 10km och var femte minut gjorde jag en fartökning, det kändes ganska bra!
Det är nog tur att jag inte är på löpet idag..även om besvikelsen har lagt sig, tror jag. Jag känner mig nedstämd och mitt glada jag är långt långt borta. Men det vänder snart, I promise..

kram matte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0