Mycket har hänt!

Ja, om vi börjar med gårdagen så var den fullspäckad. Vi drog iväg till norrut ungefär klockan 8.30 och anlände till vårt flaggskäpp, löpargymnasiet, vid 11. Jag fick the keys av Rickard och började packa upp kartonger, sätta upp gardiner, mamma dammade såklart och till slut stod rummet klart..det belv bra!! Det är värsta skillnad på rummen som är renoverade än de som inte är!! Lite lyx! Medan mamma och jag fixade rummet höll Lina och Jessica på att dö av shoppinghunger så vi drog iväg in till city och där var i i cirka 3 timmar..inge roligt, jag hittade några fina tröjor, men köpte de inte. Men som tur var fick min syster med sig en hel del kläder hem, så hon var nöjd! Efter trötta gå- på-stan-ben var det skönt att sätta sig i bilen igen och den här gången åkte vi söderut, till Källbrinks IP i Huddinge.
Dags för tävling alltså. 2000m hinder. Jag och Leandersson kom överens om att jag skulle dra för att det var hans första lopp på väldigt länge. Jag drog det tre första varven som vi hade kommit överens om. Jag var nog lite övertänd för försa varvet gick på 68, skulle ha 72-73. De första tre varven gick kanon, väldigt mycket vind men som skrivet kändes bra! Sen blev jag trött, men kunde ändå hålla ganska bra och satte nytt årsästa: 6,10.04!! 2 sekunder från pers. Robin vann på 6,05..nytt pers, kul för honom!! Nu blir det ett riktigt "råttbo" på HInder till SM..ska bli skitkul!! Måste skriva om Sanna också som sprang skitbra på 3000m, grattis!!!

Då kan vi resumera dagen hitills..jag steg upp 07.00 och var inte så trött som jag hade förväntat mig. körde iväg från Askersunds trafikskola 8.00 mot Örebro..så landet ä Askersund att man måste åka 5 mil för att köra stadskörning. Kom hem vid 12.00 och det gick bra..fickparkeringen gick galant. Sen har jag blivit affärsman, jag har fixat Visakort och ett sånt där internetbanken och telefonbankne grejs..nu ska jag ta hand om ekonomin! Nu ska jag ringa Frasse för jag behöver råd om skolan. Ska jag läsa journalistik eller inte? Sen fick jag höra av Cissi att min blivande matte C lärare inte var någe bra...så jag ska nog byta!

kram matte

Kommentarer
Postat av: Sanna

tack : )

2007-08-16 @ 23:11:35
URL: http://www.sannamustonen.blogg.se
Postat av: Majzan

Matte ! Jag har en ny roliga historier bok :D

2007-08-16 @ 23:36:37
URL: http://dennamajzan.blogg.se
Postat av: matte

åh mARIA..Kan man få ett exemplar?? snella..

2007-08-17 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0