Näst sista..

Idag är det nästsista sommarlovsdagen. Rapporten från min förkyylning lyder: lite värre i halsen men idag är jag mycket piggare vilket lova gott.

Har spelat krocketturnering med bror och kusin och jag vann, de hade ingen chans. Sen åt vi enligt söndagstraditionen söndagstek idag..pappas egen skjutna älg, det är så gott :D

Nu ska jag köra mental avslappning och sen blir det OC framtill sportspegeln..de skulle tydligen göra något repotage om Friidrottarna, som förbereder sig förfullt inför VM som startar om 6 dagar..aaa vad kul det ska bli! Ibland drömmer man om när man själv får springa ett VM, EM eller något annat stort mästerskap. Om 5 år kanske jag sitter och spelar skitgubbe med Kluft och Kallur på vårt acklimatiseringsläger utanför London, nej skitgubbe lät tråkigt..I bring krocket!!

kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0