OC och ordjakten!

Nu har jag precis kollat klart på ett OC avsnitt och har nu bara 6 kvar av första säsongen tror jag. Slutet närmar sig och jag har hört att man kan fälla en och annan tår, vi får se. Det kan hända att jag gråter till filmer, men då ska man vara sådär down och på grinhumör..men just nu tror jag inte att jag är det. Man tänker ju bara: "eh, det är bara på film"..men det kan ju hända in the real life too. aja, skitsamma..OC är bra men jag blir trött på vissa karaktärer som det bara är strul med hela tiden..ni vet nog vilka.
Annars har kvällen ägnats åt god middag med familj plus gäster..mammas goda mango-chutneysås, ahhh!!! Sen har jag, syrran plus kompis kört ordjakten. Då man har olika kategorier och sen får man en bokstav och sen ska man komma på ett ord inom den kategorin på den bokstav..Ni som var i Portugal med mig på träningsläger vet vad det är..där kallar de det för: SKATEGORIES! I år vann jag, Anna B, Linnea och några andra den tävlingen nere i hotellbaren och priset var en flaska vitt mouserande vin..men den flaskan blev kvar i hotellrumskylten inne hos Anna och Linnea..synd för jag blev just lite sugen på och ta ett glas..haha, nejdå! Jag måste skriva att under den tävlingen i Portugal så skulle man komma på en sport på T och vi skrev Track and field..jag var vårt lags presenterare och fick gå upp på scen och tala om våra svar. Mitt engelska uttal är tydligen inte det bästa då jag efter att ha läst upp track and field hörde asgarv från flera håll nere i baren..speciellt från sjukgymnasten Petra och coach rickards sambo Ann. Jag fattar fortfarnade inte vad som var så jäkla kul..så om ni har tråkigt någon gång och behöver muntras upp så kan ni alltid låta mig dra ett utmanande engelsk ord..då kan jag garantera att ni asgarvar. På tal om engelska så berättande en bekant till mig idag att hennes bekanta hade åkt till Oxford i England på språkresa..kanske vore något?? 
Ok, that is enough for me..two inlaggs today and we are still waiting for our dear friend Frasse to write an inlagg. Tomorow, I gonna help my homeclub Åsbro goif again..shot put and javelin are the two events I will help them with. Now is the clock a little bit to late and now it is gonna be fun to see how many sentences I can read in  y book before I...ZZZZZ!!

hug matte!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0