Onsdag!

Idag gick jag upp 07.30..det är en inte van vid.  Men jag var inte farligt trött faktiskt. Efter det städade jag rummet en stund och det belv också mycket prat med alla. Gjorde lunch till mig och Frsse, pasta med bacon och köttbullar. Klockan 14.00 var det dags att gå till skolan och det var en förväntansfullhet Matte som steg in i Rudbeck. Inte som när man började ettan..det var jättekul att träffa alla vänner igen. Det som är tråkigt är att jag inte har lektioner med några löpare knappt. Ida har jag Svenska och Engelska med, tur!!!
Sen träande vi..var lite seg på uppvärmningen men passet 10x150m gick bra..lite för bra, eller jag tog i för mycket, med tanke på SM på fredag..men en genomkörare blev det iaf!
Nu ska vi ha skivmöte..

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0