Onsdag!

Idag börjar skolan på riktigt..men då kanske nu undrar vad jag gör här? Jag har nämligen håltimme..varje onsdagsmorgon och sista timmen på fredagar! Nice!!!! Tessan har samma, så vi kommer vara sovmorgonskompisar...sitta vid datorernaeller tv och götta oss!!!
Sen har jag då Engelska B och Svenska B. Engelskan fruktar jag..vill så gärna vara bra på det men är det tyvärr inte. Hoppas doxkatt kursen ska utveckla mina nu rätt låga kunskaper. Efter de lektionerna ska vi senare i höst ha projektarbete..
Sen ska vi treor in till stan och kolla in några fetslokaler till vår skiva..jag vet det är tidigt, men man måste vara tidigt för att få de datum man vill...fredag den 9 maj..kom vettja!!!


kram matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0