Rolig Söndag!

Idag har det varit en perfekt dag..en äkta matte dag!! Jag åkte till Hallsberg runt 9 och så var jag funkionär idag igen..idag hade jag hand om protokollet och avläsningen för flickornas kula. Astrid, därefter Lovisa..det var kul! Sen träffade jag många goa gamla friidrottsvänner, de man hade så kul med på alla läger och tävlingar!! Sen pratade jag i en timme typ med min gamla mellanstadielärare, pratade om allt mellan himmel och jord..han gav mig tips om livet som "snart vuxen", om läraryrket osv. mycket trevligt var det!
   Efter mitt jobb som funktionär var det dags för ett ganska så hårt träningspass..8x400m. Varannan intervall med hinder, och varannan utan. Detta var nog ett av sommarens bästa pass..ändå ville jag inte ta ut mig fullständigt eftersom det är tävling på onsdag.
   Efter passet kom pappa och hämtade mig och vi styrde kosan mot Karintorp där min farmor och farfar bor. Där fikade vi lite och pratade om återigen: framtiden.
   På väg hem från farmor slurpade jag i mig två rissi frutti drink it..ni vet det som kajsa bergqvist gör reklam för..jagb trodde det skulle vara rissi frutti konsistens eller iaf smaka rissi frutti, men tji fick jag. Smakade härligt konstgjort och det var som youghurt. Sen stressade jag i mig kyckling och ris, duschade snabbt..och han tyvärr inte prata så längr som jag ville i telefon (förlåt mig)..för jag cyklade sedan snabbt till ett par kompisar. Vi kollade in film och åt lite snacks..Da vinci koden, men vi fick avbryta för filmen började hacka. Tycker jag är väldigt dålig stil av shellmacken att inte se till att filmerna man hyr är i bra skick!
Nu börjar klockan bli mycket, har svept i mig kvällsmackan och tänkte antigen sätta på ett OC avsnitt eller läsa..


Massa kramar från Mattusis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0