Seg Torsdag!

Idag tror jag att jag slog sovrekord..sov till 12! sen har dagen flytit på. Har sprungit och trimmat magen lite :D Svängt ner till stan och kollat lite...köpt mörka chockladpraliner på Venus chocklad (en chokladfabrik i Askersund)  och de fick mina smaklökar att le. Gått ut med hunden och bakat en blåbärspaj kompletterar de saker jag gjort idag. Men kvällen har några eller någon timme kvar, ska nopg ta och spela monopol med syskonen..om de har lust. Imorgon ska jag måla portar hos farmor och sedan blir det bowling och lunch med bror + kompisar..ska utklassa de!! Får se upp så jag inte blir diskad bara :D
image140
Jag tycker det här är den mest klockrena bilden sommaren 2007. Ja, ni ser väl vad bilden föreställer.

Kommentarer
Postat av: Micke

en gris ? :S haha :P

2007-08-03 @ 16:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0