SM en besvikelse!!

Sitter i Askersund efter en 2 timmars bilresa från Uddevalla. För en av bloggmedlemmarna gick det bra..Frasse tog sig till final på 800m trots bristning i baksidan (från träningen i tisdags). Han slog ut en handfull riktigt bra löpare..kul!! Han orkade inte riktigt finalen idag, blev 8:a!! Men han är nöjd med sin SM helg..det var osäkert om han ens kunde springa i mitten av veckan.
Mitt lopp då. 5 meter efter startskottet låg jag på backen, efter en rejäl knuff av en konkurrent. Det skulle ha varit omstart, det brukar det alltid bli när någon ramlar direkt efter start..men inte i mitt fall. Så jag reste mig upp snabbt och fick jaga ikapp klungan 20 meter framför..sen plockade jag placeringar. Jag blev till slut 6:a, väldigt trött sista varvet. Jag hade inte gud med mig inför denna SM helg..först en förkylning på 5 dagar och sen fallet. Jag var såklart väldigt besviken..men frasse muntrade upp mig lite. 800m loppet på lördagen gick ok..stabilt..halvsekund från perset. Nu vill jag bara köra på framåt och ser framemot skol SM.
Jag har en förmåga att låta en negativ händelse utlösa massa andra negativa tankar i min hjärna..allt blir till problem. Jag ska läsa en engelsk roman, ska köra upp inom en månad och allt är bara skit!!!!! Men jag ska försöka se möjligheten i "problemen". 
Grattis Fia som vann 800m idag..du är värd det till tusen!!!! Mary och Sara som får trä på sig landslagsdräkten ska också ha ett stort grattis!! 
Nu ska jag läsa min jävla engelska roman och sen ska jag ut och avagressera mig lite!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaa!!

matte! 


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare 2

Nu tycker inte jag att vi ska vara så negativa! Jag tycker att ni båda gjorde väldigt bra ifrån er! Ett fall är inget man kan hjälpa, tyckte det var strongt att springa igenom och inte bara lägga sig ner och dö! Så låt positivismen flöda och lycka till imoron på uppkörningen Matte!!! :D

2007-08-27 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0