Tisdag!

Idag har jag umgåts med mamma och syrran mycket. Först åkte vi till Husabergs camping och badade..solade menade jag! Sen åkte vi till Tutingen och fikade..chai latte och en jordgubbscheescake!! Efter det så klippte jag mig, det blev väl bra..alltid lite ovan i början!! Jag måste berätta om dagens Tabbe: Jag tog pappas racingcykel till fiket..på hans cykel kan man fästa fötterna i spännen och det gjorde jag. Men, det glömde jag bort..så när vi skulle stanna och jag skulle kliva av cykeln så fick jag ju inte loss fötterna, utan jag bara föll hjälplös åt sidan, haha! Jag bara låg där på backen och garvade, detsamma gjorde mamma och syrran. Jag rev upp händerna lite men jag hade tur..jag kunde ju ha brutit benet eller något sånt! 
Nu har jag packat lite för imorgon flyttar jag upp alla grejerna, vi kör 3 flugor i en smäll imorgon. Jag behöver ju flytta upp mina grejer, syrran ville shoppa och jag ska tävla..bra va? 
 
image217
Igår var jag på barnkalas för Ida fyllde 2 år..Här leker vi på deras nyinköpta oc nymonterade studsmatta. De verkar gilla mig..


kram matte!


Kommentarer
Postat av: Micke

hha ! :P fan va kul :P hade vart kul å sett de där men fn va dumt ^^; hadet

2007-08-16 @ 16:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0