Torsdag!

Skolveckan närmar sig sitt slut..den blev ju lite kortare för mig, ledig måndag och tisdag! Imorgon har jag dessutom bara Svenska B och Engelska B. Jag tycker om alla mina kursen utom engelskan..fast läraren är skitbra. Naturkunskap är sjuukt intressant och Svenska har alltid varit ett av favoritämena..matten också men det återstår och se hur det blir med den kursen, nu när svårighetsgraden stegrar.
Idag har vi tränat bana och det gick bra. Testade även några spjutkast och tyckte jag kastade riktigt bra trots min taniga löparkropp :D Jag tror jag ska köra en tekninkgren på skol-SM, det återstår och se vilken det blir. Spjut, 300m häck, höjd..men jag vill inte ödsla för mkt energi på det utan det är löpningen jag ska äga på.
Sen hade vi "inspark" idag..det var våra ledare som ordnade det. Vi körde lekar och pratade massa..samtidigt som vi snacksade på frukt och popcorn. Det var rätt cosy..
Imorgon bitti väntar en härlig distans..två lektioner, sen blir det att stressa hem för att hinna se Johan Wissmans 400m final på VM. Sen en rolig middag med Micke, Mickan, Mary, David med fler..ser framemot!

sköt om er..matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0