woooow...en seger!

Japps...idag målade jag hos farmor och farfar. Nu är jag lite fint svart på händerna. Efter det åkte vi till Laxå för att bowla. Mina motståndare var: Kusin André, Danne och brorsan. Det började lite knackigt för mig..brorsan noch André trodde de skulle göra upp om segern, men så kom jag på slutet. Uthållig som jag är och med nerverna under kontroll gick jag ifrån med några strikes i slutet och kan nu titulera mig bowlingmästare!! Kändes så jäkla skönt.
Nu väntar födelsedagspresentköp och 15km..efter det blir det en ny hård match mot grabbarna, den här gången i golf!! Jag hoppas att jag kan surfa vidare på min framgångsvåg..


Fredagspuss /matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0