Annandagjul!!

Godmorgon alla...
Gud vad jag har sovit hitills på lovet..eller legat i soffan och kollat på tv. Jag har bara tränat, annars har jag spelat spel, kollat på film/tv eller läst och det är otroligt skönt!! Idag väntar en ny dag med bara slapp, förutom långintevallerna som ska bli skitkul!! Idag är jag nog på spelhumör..geni, eller kanske lana på betapet (alfapet på internet) hos Klara med ankan och Tove..får ta mig i kragen och ringa de..
image269
Ett av min mosters alla asgarv på julafton...visste ni att vår familj tilltalar moster för moster...vi säger moster och inte Kristina..likadant med farmor, mormor, farfar, morfar..det har aldrig jag tyckt varit konstigt.

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0