Fredag morgon!

Nu sitter jag och Tessan vid datorn efter en härlig frukost. Idag är det inte vilken fredag som helst..det är faktiskt långintervaller istället för alternativpass :D Nejdå..jag tänker på NT-show och Idolfinalen (om ni har missat det så ska ju jag och ankan se den live i gloooben!!).
Igår "flydde" jag löpet efter träningen. Inte för den påstådda vinterkräksjukan utan jag skulle göra en hemlig grej i stan först..sen åt jag på kinesisk resturang (själv) men senare träffade jag Maria och Frasse för en fikastund på Waynes..mysigt. Sedan åkte vi hem på en fullsmockad pendel..vi stod som packade sillar och flåsade på varandra och jag bara kände hur min  handdesinfektions flaska skrek på mig.
Jag älskar min gitarr..jag spelar innan jag ska gå och lägga mig..jag älskar musik..då glömmer jag hur dåligt jag m...

image221
Min älskade vän Ankan..här åker vi utför i säfsen 2005 (?)


kram matte


Kommentarer
Postat av: Mickan

Men mattias har du ingen hjälm på dig !!!!
Fy...

2007-12-10 @ 13:34:56
URL: http://mickanochjohanna.blogg.se
Postat av: Micke

undra om ni hade kul på idol... måste fråga det sen =)

2007-12-11 @ 12:33:02
URL: http://gnissim.blogg.se
Postat av: Ankan

Åh Säfsen <3

2012-01-16 @ 21:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0