Onsdag!

Idag har jag varit effektiv..nöjd! Morgondistans 45 min och eftermiddagsdistans 45min + skivstångstyrka...kändes kanon! Träningen känns väldigt bra nu..jag ska försöka fortsätta surfa på framgångsvågen nu. I skolan på ensemblen spelade vi upp våra egenkomponerade låtar..jag spelade trummor på en och sjöng på en annan. Vår grupp fick jättebra omdöme så det var skitkul. Efter skolan åke jag och vaccinerade mig..hepatit A och influensan (600kr!!!!). Är lite öm i ena armen nu..men det var skönt att få det gjort. Nu har vi tagit kort för kalendern..jag, tessan och frasse fotades ihop..jag som kondom och de som spermier..haha, det var kul! Nu ska jag och Ida plugga lite engelska..om australiens alkoholvanor, intressant!!
På fredag är det dags för idolfinalen..jag ska se den live i globen!!

kram matte


Kommentarer
Postat av: Emma jansson

åhh vad kuul :D ha det så bra och kuul :D

2007-12-06 @ 18:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0