Söndag morgon!

Vilken härlig sömn jag fick inatt! Jag drömde dock en "mardröm" och det har jag gjort ett par gånger nu och alla drömmarna handlar om min resa till Thailand. Inatt drömde jag att vi satt på planet och vi åkte över en stor bro som finna i Askersund..då störtade planet och man fick sätta på sig flytvästar och hoppa ner i vattnet..läbbigt.
Har nyss ätit frulle men jag blev lite arg för någon hade snott min fil så jag fick inte mina fil och flingor som jag hade längtat efter. Jag ska snart åka till stinsen och köpa klart alla julklappar.


Fransson har som ni säkert märkt inte bloggat sedan han tog körkort vilket var kanske två månader sedan. Anledningen till det är att han har dissat mig och ägnar sig numera åt den märkvärdiga elevrådsbloggen..som säkert bara har hälften av antalet besökare på denna blogg. Elevrådsbloggen klicka där för att kolla in svikarens blogg.


kram matte!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jobbigt med mardrömmar, men flygresan kommer säkert gå bra! När ska du dit? Och var?
Jag åker till Thailand i natt! :)

2007-12-16 @ 10:20:03
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: matte

hej sofia..jag ska till Karon beach, Pukhet, vecka 7-9...ååå, ha det så bra!!

2007-12-16 @ 16:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0