Glad nybörjarbloggare!

Glad nybörjarbloggare!

Så här glad blev jag när vi startade bloggen Frassematte! Som Frasse skrev i första inlägget så får vi väl se hur länge vi håller ångan uppe och uppdaterar, men det ser ljust ut just nu i alla fall! Det tar väl en stund och lära sig alla finesser (?) som finns, men det fixar vi!
Idag var det riktigt kallt ute och när termometern stod på 13 minusgrader är man allt ifrån sugen att ge sig ut och springa hårda intervaller. Diciplin krävs. Det var något kallt de första intervallerna men sen började jag få upp värmen. Det kändes ganska bra idag, det är så kul när allt folk som går promenad bara står och glor när man susar förbi, de undrar väl om man är helt från vettet. Men det är bara att lyfta handen och hälsa glatt.
Jag som hade sett fram emot en sådan härlig tv dag med stafettherrarna, herrarnas störtlopp och Anna Carin Olofsson i massarten men det blev inte som jag hade tänkt mig. FIASKO för stafettherrarna (7:e plats), störtloppet ställdes in och ACO är magsjuk. Men så kan det vara!
Nej, nu ser jag fram emot att sätta mig framför playstationet och lira Alpine ski racing, måste bara hinna före bror min. Lägger upp några bilder så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0