Gästskrivare: Yee Fan!

Hejsan Alla Barn!
Idag ska jag berätta lite om vad som har gjorts. Jag, Fransson och Daniel O. Bålman har stekt i Stenebergparken. Det varade dock i knappt en halvtimme, sen kom de hemska och arga molnen och attackerade oss. Vi stod ut i parken trots kylan en kanske halvtimme till. Sen öste regnet ner så vi sprang hem till Fransson och här sitter vi nu tillsammans och håller om varandra rädda för det fruktansvärda regnet som förstör hela sommaren. Snart är det dags för tröstätning och fettning framför teven och "Who wants to marry my dad?". Men mest av allt längtar jag till Harry Potter och Fenixorden, snart, på lördag är det dags, 21.00 på Filmstaden i Gävle.

image164

Kommentarer
Postat av: matte

när jag kommer till valbo yee..då får det bli några omgångar pratmakarna..eller?

2007-07-12 @ 19:31:54
Postat av: Yee

Självklart! Hörde att du skulle komma. :)

2007-07-13 @ 12:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0