Gävlebo för en helg!

Detta är fjärde året som jag åker till Gävle för att springa Valbo games. Alla de fyra tidigare loppen har resulterat i personliga rekord..men i år bröts tyvärr den sviten. Det blev dock nytt årsbästa och jag klättrade ett pinnhål på swe.statistiken och ligger numera 2:a. Inget dåligt lopp men heller inget bra lopp, habilt helt enkelt. En tröst är väl att jag vann min klass, men det var inte det väsentliga denna tävling.
Idag ska Frasse, som jag bor hos, springa 800m. Jag ska bara träna lite lätt. Vi ska snart äta och sedan bär det av till Gunder Hägg stadion. Frasses målsättning är att slå pers..och det fixar han har känt sig stark på träningarna på sistone.
Sen lämnar jag stadion för en, förhoppningsvis :D, trevlig middag...

kram matte!


Kommentarer
Postat av: Betty i Valbo AIF

Grattis Fransson till ett snyggt lopp!
Vi i Valbo är så glada att du lyckas sätta pers igen på Valbo Games. Du ger järnet och är seriös i din satsning så du är verkligen värd all framgång!
Tackvare dig så växer gräsmättan i slänten så
bra.....
Betty

2007-07-21 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0