Hopp i galopp!

Imorse "vaknade" jag av sms från Tessan. Hon skulle åka förbi Askersund och ville att jag skulle ställa mig vid vägen och vinka. Jag gjorde som jag blev tillbedd...stressa i mig frukosten och stack iväg på cykeln..och efter några minuters väntade fick jag ett sms där det stod att de redan hade passerat Askersund. Det var lite tråkigt..
Annars hitills idag har jag laddat ner låtar, snackat på msn, ätit mat...nu är jag lite rastlös. Träna ska jag inte göra idag för jag har vila. Igår kände jag mig som ett ånglokomotiv, jag bara sprang och sprang men blev aldrig trött..skönt! Har smsat runt till kompiskretsen men inget svar har jag fått. Får gå och vänta tills min bror och kusin kommer hem från jobbet, då kanske de vill hitta på ngt? Nej just det, de ska spela world of warcraft..töntar!

Fick pengar idag av moster för att jag jobbade hos dem igår..snällt!

krocket
Krocketsommar 2007!

Kramar från en något rastlös Mattias Karlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0