Jag älskar sommarlov!

Jag sover till 11.00 varje dag, det har jag aldrig gjort förut..knappt! Bara går och degar, det är så skönt. Igår var det dock inte lika nice efter mitt banpass. Efteråt låg jag i en halvtimme med benen i högläge och försökte resa mig upp men jag hade så jäkla ont i huvudet. Passet gick BRA..10x200m och mitt snitt på alla 10 intervaller var 5 hundradelar från mitt mål. Jag kände mig mentalt stark!! Men det tog nästan en timme innan jag klarade av att jogga ner. Idag ska jag springa 2 mil :D
Jag vill lägga upp massa bilder från krocketmatcher, izor (min hund) skäller på igelkotten, studsmattebilder..men denna dator är knäpp och jebbas dator är på reparation. men men..
Jag har en känsla av mitt älskade sommarlov snart kommer ta slut..tiden går ju så fort! Det jag ska göra resten av sommaren:

-Gävle, valbo games 20-22 juli
-Västerås 29 juli
-Göteborg, GP-galan 1 aug
-STHLM 4-9 aug (emmy och fias tillställning + DN galan)
-Ta igen massa sol och bad..
-Körkort

Mest tävlingar men det är kul..jag tror inte jag rest runt så här mkt andra år, det är skitkul!!!! Sen längtar jag faktiskt lite till skolan börjar, har jag rätt att skriva det?

Puss och kram skumbanan, matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0