Kommer inte på ngn rubrik!

hej på er!
jag befinner mig just nu hos Familjen lindström. Vi har grillat och ätit god mat..sen har jag kollat på golden league där finländaren Tero Pitkimäki träffade en längdhoppare med spjutet. Såg riktigt otäckt ut..men det är tydligen ingen större fara med den franska längdhopparen. Jag tänker mäst på hur förtvivlad Finländaren lär vara. Men det är ju fredagen den trettonde. En annan otäck sak inträffade idag utanför konsum när jag och min bror nyss hade handlat. En motorcykel krockade med en bil vid en korsning och motorcyklisten flög och landade mitt på fronten på min kompis och hennes mammas bil..usch! Men vad jag vet så var inte hennes skador dödshotande, men tråkigt.
En kul grej som hände idag var att jag slog nytt personligt rekord i sjukamp...på tv spel! Över 8000 poäng..det skulle vara ngt för klüft att sätta tänderna i :D
Nu ska jag nog ta och cykla hem!

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0