Måndag..

Idag är det då veckans första dag och för att hålla liv i den här bloggen får jag ta och skriva ett inlägg..för min bloggkollega verkar ha jäkligt mkt att göra nu..hmmm! Idag sprang jag innan frukost, det är ashärligt, då smakar frukosten mkt mkt bättre!! Nu har jag gjort min dagliga internetrunda..friidrott.se, aftonbladet.se (där jag fick se att Ingemar Bergman är död), alla bloggar, svt.se..
Om 2 timmar ska jag till tandläkaren..hoppas jag inte har något hål..men jag har tagit min dagliga dos flourtabletter och borstat tänderna ganska noga så det är nog ingen fara. Annars idag vet jag inte vad jag ska göra..


Detta är jag och Tessan efter loppet..vi sprang faktiskt samma lopp eftersom Tessan blev av med skon i hennes lopp, så hon fick springa med oss grabbar istället..

kram matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0