Tisdag

Tjenamors! sov jag länge idag...och det var ganska så, ganska så nice! Träning efter frukost: sprang en timme och sen lite allmänstyrka på gräset. Idag kan jag meddela att vi i Askersund har haft lite sol..härligt!
Eftersom det är rätt många löpare som läser denna blogg så måste jag fråga er: Tycker ni det är jobbigt att springa "offentligt" där många kollar på en? Jag tycker det är jobbigt..springer helst i skogen på någon stig. Föresten idag när jag sprang såg jag en stor orm...jag var mitt inne i världens backe och den adrenalinkick jag fick av rädslan behövdes för att bemästra den syra jag hade. Jag kan erkänna att jag har lite ormfobi.
Igår var jag hos några kompisar och det var skitkul som vanligt..jag förlorade dock i GENI!! Det är så kul, för att många av mina lärare på Rudbeck berättar massa saker och sen säger de: detta är bra att kunna för allmänbildningen om ni skulle köra TP..och det stämmer!
Snart ska jag och min family + våra blivande Thailandresenärer "Sillen" och Petra åka för att göra upp i Äventyrsminigolf i Örebro. Jag har aldrig spelat där men det sägs vara väldigt kul..jag ska banemig vinna!!!!!!!!!!!!!!!!



kram matte!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det där med guldfisken : )
Jag kan ta han dom din firre när inte du kan.
Eller så får du bli delägare på/av min.
Haha. Lycka till med minigolfen...
Klart du ska ha en firre ; )

2007-07-10 @ 16:35:46
Postat av: Micke

min katt fixar fisken ;D
men det är ju roligare å springa när det är en massa folk runtomkring, då springer man ju snabbare ;D men det är kanske bättre å kö själv för när man e hemma så ska man ju stanna å hälsa på allt å alla=) menmen, hadet!

2007-07-10 @ 22:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0