Torsdag!

Idag var jag klyven..skulle jag träna här i Askersund, på kolstubb-bana? eller åka till Hallsberg med buss och köra på ritktig? Det blev Hallsberg och jag låg längst bak på bussen med mentalträning i hörlurarna..passet gick bra..tråkigt att träna själv och sen blåste det rätt friskt också..men men!
Nu har jag lagat mat, dammsugit mitt rum och fixat med mitt portugal-fotoalbum!! Vet ej vad jag ska hitta på nu..det är ganska fint väder ute..ska kanske upp till elljusspåret och plocka goda körsbär..mmm!!
Klockan 21 ikväll blir det iaf GP gala från Karlstad på tv..jippie!!!!!!!!!!!!

matte!


Kommentarer
Postat av: Lenis

Hej på dig oxå! Allt bra?? Tävla ¨på Gurkan? Annars kanske man kan träffa dis hos Fia&Emmy?
Pussar!

2007-07-26 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0