Trött..

Hola amigos!
Sitter som en zombie vid datorn och försöker kvickna till efter min timmes långa tupplur framför televisionen. Pappa fyllde 45 för ett par dagar sedan och han fick Hey baberiba säsong 4,  så nu är samlingen komplett..härligt!
Idag sov jag länge, inte så konstigt efter en viss natt på lägret :D iaf. Det verkar bli ett kanongäng på löpet.
Efter min sömn åkte jag, pappa och syrran till en marken som vi alltid åkte till när jag var liten, men de senaste åren har den krockat med Världsungdomsspelen. Jag köpte en DVD, OS i Turin 2006..för 25kr! Slå den ni..
Sedan stack jag ut och sprang en liten stund, närmare bestämt 2 mil :D Pricken över iet efter en bra träningsvecka...imorgon blir det välförtjänt vila!!!
Nu ska jag surfa runt  på internet.

Livet har sina goda stunder...//matte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0