Valbo games är över!

Nu sitter jag hemma i Askersund vid datorn efter en inte allts så seg hemresa som jag trodde..men dt ska tilläggas att chauffören Peter inte håller hastighetsbegränsningarna.
Måste först skriva om min bloggkollega Frasses otroliga 800m lopp igår. Pers med över 2 sekunder och med sina  1,56.00 klättrar han ordentligt uppåt i Sverigestatistiken. Han förtjänar verkligen detta efter sin smått kaotiska försäsong..och med hjälp av Lars Erik tycker jag att hans 800m konkurenter bör se upp när det börjar närma sig mästerskap framöver! Jag själv lyckades faktiskt springa hem ett till guld..idag på 1500m. Tiden är jag väl ganska nöjd med, med tanke på att jag var väääälidgt trött hela dagen, av ngn konstig anledning :D Dt var kul att "duellera" mot Iversen..alltid hårda kamper! Så, nu har jag skrytit om mig och Frasse så det räcker..
Vad händer framövert då..jo imorgon ska jag tydligen hjälpa pappa med något projekt, på tisdag kör jag halkan (ska bli riktigt kul) och så ska jag förstås softa och läsa min spännande bok..Undrar hur Harriet dog? Är hon föresten död? hmm...

kram matte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0