Veckorna offline...

Kristoffer Fransson har kommit hem till Gävle. Efter En vecka på Torpet, en weekend i Göteborg och en veckas sommarläger på Löp kändes det rätt skönt att komma hem. Det känns som om jag ständigt bor i min gigantiska rullväska som förövrigt fick en orange lapp med budskapet HEAVY på vid incheckningen på inrekesflyget. Vädret hemma Gävle är väl inte det mest uppmuntrande, regn och grådaskiga moln. Planeringen för dagen
är att försöka slappa lite. Kanske redigera lite film. Eller så ska jag pallra mej ner till stan och klippa mej på drop in. Ikväll ska jag övningsköra med min morbror. Min mor, den berömda Lotta Fransson kommer hem efter en kryssning till Åland i kväll. Vi tog några bilder från resan detta trots att min Olympus kamera har blivit lite glapp (måste lämna in den). Krocketfinalen filmades in av Herr Karlsson. Förhoppningsvis kommer den att publiceras här snarast.

Ha det bäst!
Kramen
Frasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0