Gästskrivare: Annika (ankan) Owén!

Tjohoo alla som läser! Annika heter jag och fick den stora äran av Matte att vara gästskrivare här hehe. Matte ville att jag skulle skriva lite historia så jag gör väl det:P Jag och Matte bor två gator ifrån varandra och har varit kompisar sen fyran. Vi har gått på fritids ihop och i paralellklass. hmm ja resten är historia. Idag tog vi ett kvällsdopp i Haga i vår fina lilla stad Askersund. Det var iskallt och det tog typ en kvart innan vi klarade att doppa oss men det var skönt när man väl kom i. Sedan "lekte" vi lite Baywatch och tog kort på varandra när vi gick upp ur vattnet och slängde med håret och kråmade oss som Pamela Andersson, haha! Efter doppet åkte vi hem till mig och hämtade några revbensspjäll som jag åt hos Matte medan han åt sin systers nudlar med kyckling och sweet chilisås. Vi gjorde även vitlökssmör som vi hade på rostat bröd, mums! Matte har visat bilderna från Portugal och jag blir lite avundsjuk, ni verkar ha så kul på löpet! Det har varit en skön kväll och nu ska jag gå ner till Matte som kollar på nåt sportprogram på tv. Imorn ska vi kanske ha picknick:) Jag hoppas på sool! 

Hare bra, kram Ankan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0