Orolig!!

Hej mina vänner! Vad roligt att Frasse skrev ett inlägg, jag gick och väntade på det :D Nu har jag jobbat min tredje dag och det går bra..jag har som tur vad så trevliga arbetskamrater så arbetet (plantera skog) blir inte så tråkigt som det låter. Det är väldigt skönt att vara ute hela dagarna även om det ibland blir lite varmt, sen är det fullt med knott och mygg också.
Häng med nu, för det är dags att koppla denna text med rubriken..det är så att jag igår började känna lite svullnad i halsen och det har idag blivit lite värre. De som känner mig vet hur jag blir: aaaaaaaa! Just det, vad ska jag göra? Jag ska ju tävla Sthlm i helgen och dessutom hinder och jag vill vill vill springa!!!! Undrar varför jag blir sjuk hela tiden för?? Nu kanske det är för att min kropp inte klarar att jobba 7-16 varje dag och träning på det, eller så är jag inte van vid bacilluskerna hemma? hmmm...tråkigt iaf men jag måste försöka glömma bort det och göra någonting kul istället. Jag och pappa övningskörde lite och det går så bra..
Nu ska jag lägga mig i soffan, titta på Hey Baberiba (säsong 3) och äta stoooooor godispåse...jummie!!!

nämen, titta...det är kungen och jag som kollar med kameran..det var fin :D 


Kommentarer
Postat av: Mikael

hejsna =))) det kan ju knappast bero på att du inte tål bacillerna hemma ... för klarar man av löp så kan man klara vilka baciller som helst!;) kanske det beror på godiset då ? ;) yäyä
haettbrasommarlov

2007-06-13 @ 20:59:00
Postat av: matte

ja, det är sant..jag får väl klura vidare! ha ett bra sommarlov själv!

2007-06-13 @ 22:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0