Trevlig sommar :D

Hej! Efter en jättetrevlig midsommarafton och en liten mindre trevlig midsommardags förmiddag (berodde endast på all den ångest som uppstod när Lotta Fransson och jag skulle samarbeta med packningen till torpet), är det nu dags för mig och övriga i familjen Fransson att bege sig av till Småland och våran sommarstuga Torpet. Vi har ungefär 7 timmars resa framför oss, så det känns ju sådär. Eftersom Torpet står helt stilla i tiden kommer min bloggverksamhet nu ligga nere i några veckor. Dessvärre kommer Matte oxå att anlända på måndag, men få inte abstinens: På sommarlägret sätter vi igång igen. Nu måste jag sluta tåget går om.... 28 minuter!

Ha det bäst!
Kramen
Frasse
image134

Kommentarer
Postat av: Emmy

Oj här har vi jobbat med antalet inlägg. Jag är imponerad. Ni bloggar näästan mer än vad vi gör ;) Fortsätt så! Ha det bra pusshej

2007-06-23 @ 15:48:36
URL: http://fiemma.blogg.se
Postat av: matte

tack emmy!!

2007-06-23 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0