Roligt youtubeklipp!!!

Hej allesammans!
Idag när jag snokade runt lite på nätet hittade jag en jätterolig animerad kortfilm, den är värd att se tycker jag!
Annars idag har jag inte gjort något speciellt förutom att sprungit skitdåligt på intervallerna, förtsår inte vad det är som är fel??? Men jag ska åka och ta prover för att vara på den säkra sidan.
Resten av kvällen blir det Matte för hela slanten, alltså ämnet matte, för jag har prov imorgon! Jag tycker det är ganska klurigt, men det ska nog gå bra..ska sätta mig ner framför våra nya tv-apparater och kolla på simning samtidgt som jag pluggar!! Blir kul, och jag menar det, det är kul med matte...


http://www.youtube.com/watch?v=IKYCljs8vDY&mode=related&search=


Kommentarer
Postat av: Anonym

Matte det går upp och ner hela tiden i livet, behöver inte bero på någon egentlig anledning ;)Du ska se att det går bättre snart, ha tålamod bara!

2007-03-28 @ 13:16:33
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0