Gästskrivare: Therese Sjöström

Nu har jag hamnat på fel sida av blogg-grejen. I vanliga fall är jag den som sitter och läser hundra andra bloggar men ingen får veta något om mig. Jag tänkte väl inte utelämna smaskiga detaljer här heller så ni får nöja er med lite annan mäkta intressant fakta. Sitter just nu i Frasses pappas kök och har det cozy. Frasses pappa (har inte frågat vad han heter än) gör en kryddstark kycklingwok så det doftar UNDERBART i hela köket. Magen kurrar rejält så det kommer nog att bli skitgott. Har hört att fadern är en hejare på att laga mat.
Imorgon är det i alla fall tävling på Gunder Hägg stadion i Gävle (Gavlestadion var dess tidigare namn, förstår inte riktigt namnbytet men ändå...!). Jag ska springa 3000m och det kommer blir superkul. Benen är självklart vääääääääldigt pigga, hahaha! Jaaa, om det nu ändå vore sant! Frasse ska tyvärr inte tävla imorgon men han har lovat att heja som bara fan på mig. Jag litar på hans fulla stöd.
Nu ska inte det här bli något maratoninlägg men jag kommer säkerligen att återkomma som gästskrivare när inspirationen flödar lite mera.

Måste bara tillägga att ägarna till denna blogg är verkligen helt underbara. Absolut!
Eller vad säger ni!? ;)

Hoppas att Matte tänker på oss där hemma i Askersund för vi tänker på honom här i Gävle!

Ciao från Tessan för den här gången <3


Kommentarer
Postat av: matte

ååå vad kul, tessan...du får bli gästskrivare när du vill, om du vill? lycka till imorgon, 945 de gyllene siffrorna...jag tror på dig! Frassepappa heter lurt :D

2007-05-16 @ 23:30:00
Postat av: Löpets Bitch

Kan inte annat än instämma och tycka att mina sweetiepies är bäst i hela världen!!=) Men... Can't help but wonder; när är det min tur att vara gästskrivare i your amazing blogg???????? Puss från Sollentuna

2007-05-17 @ 08:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0