Härlig Lördag!

Jag lät Tessan skriva ett inlägg nyss, det fick hon så gärna. Hon sprang så jäkla grymmt igår, och ja....jag känner henne :D Jag själv, var ganska nöjd efter loppet men ju längre kvällen gick desto mer besviken blev jag. Pers är väl pers och jag gjorde mitt bästa för dagen, men 9,06 är inget att hänga i julgranen! Men idag vaknade jag upp och bestämde mig för att "glömma" besvikelsen och njuta av den underbara dag jag har framför mig. Som Tessan skrev så kommer bitchen förbi och vi ska till Kista. Senare blir det att kolla på tävlingarna på sollentunavallen, många på löp ska springa 800m idag, Emmy ska springa 200m..med eltid för den här gången!
Nej, det blev ett kort inlägg för jag har inget mer att skriva om!


pusselipuss matte!


Kommentarer
Postat av: Löpets Bitch

Tar min titel som en komplimang...=)

2007-05-26 @ 14:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0