heeeeej!

Tjohooo....idag var det måndag då, hade matteprov direkt första dubbeltimme. Geometri, det gick bra. Provet följdes av en inte så rolig religonslektion, usch! Sedan räddade geografiläraren Janne min dag genom att berätta några skämt:

Vet ni varför bagaren är så bra på el?
svar: kanel!

Vet ni vaför bagaren slänger ut sin kund?
svar: Det var en torr g(j)äst!

hahaha, det roliga emd skämten är att han alltid skrattar åt dem själv! Efter skolan drog jag och Tessan ut på vår traditionella 10km dans innan styrkan! Vi sprang vid järvafältet, hur härligt som helst, men styrkan var väldigt jobbig! Sen har kvällen gått väldigt fort, jag och Frasse har redigerat filmer till studentskivan!! Nu ska jag fika!!

//matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0