Hola amigos!

Nu är det redan fredag...ganska så, ganska så najs (eller hur anna berg?). Har hunnit med lite matematik på morgonen med emmy, men hon var tyvärr inte på sitt bästa humör, men det gör ingenting emmy, för jag älskar dig ändå!! haha, det är å kul med våran icke-existerande-romans, många tror att vi är tillsammans. Men det är ju en kul grej att skoja om!!

Som sagt nu är det helg då och det är många roliga prickar kvar här på löpet. Egentligen skulle jag åka hem till Jossan igen och springa Östhammars stadslopp men sket sig, dels är jag förkyld och så har jag a lot of work to do with some movies that have to be ready before next friday...jag måste verkligen bli bättre på engelska, usch!


En att göra lista i helgen:
-Plugga (om det behövs)
-Inhandla kläder till rockskivan!
-Redigera filmer!
-Plugga till körkortet (har köpt en övningsskiva med frågor..)
-Bio?
-Laga god middag ikväll med löparna!
-Träna (hoppas jag vaknar upp imorgon med minimala halsmandlar)


Åhh....det är så jäklarns fint väder ute och alla andra tränar, jag vill också...men men! Have a nice weekend!


//matte (som för övrigt hade 89 unika besökare på sin blogg onsdagen den 2:a maj)


Kommentarer
Postat av: Anonym

115

2007-05-04 @ 11:49:59
Postat av: Emmy

Jag hade mina anledningar till att vara på dåligt humör haha. Men jag är gladare nu för nu ska jag ha matte med diiig ;) haha!

2007-05-04 @ 13:45:05
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0