hola, que tal!

Hej!
Jag är jätteseg idag och det var jag igår med..vet inte varför, men så kan det vara ibland! Idag har jag bara haft en lektion, religon, och där gjorde jag ingenting så då förstår ni hur soft det är för mig i skolan nu. Trots att jag inte har någon skola kvar knappt så är det en sak som bekymmrar mig och det är körkortsteorin som jag snart ska göra. Jag tycker jag har pluggat bra, men ändå säger magkänslan att jag kommer kugga. Så hela veckan blir det plugg inför det..
Igår sprang jag 1500m på Sayo och det kändes bra, mitt lopp var bra men tiden är jag inte nöjd med..springer man 2 sekunder sämre än förra året på sayo, då är jag inte nöjd! Det är lite tråkigt, men jag har tränat på bra och känner att jag vill tävla mer nu, så jag får hoppas att tiderna kommer.


En favorit i repris, jag som liten..eller liten och liten jag var onaturligt stor. Mamma säger att folk trodde det var något fel på mig..det kanske de hade rätt med?


Matteliten! 

puss matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0